Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T11:22:45+01:00
Wiersz jest to jedna linijka nie koniecznie całego zdania a akapit jest to jedno lub kilka zdań które twożą jeden wątek
Tak akapit może być jednym wierszem.




licze na naj
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T11:32:11+01:00
Akapit - jest to spójny fragment tekstu, wyróżniony wcięciem...
Może to być oczywiście tylko jeden wiersz, a może być np na pół strony;)

A teraz wiersz - to inaczej wers, werset. Oznacza jedną linijkę tekstu lirycznego bądź epiki.
2 3 2
2010-01-09T15:16:00+01:00
Akapit to wcięcie w tekście, na przykład kiedy piszesz opowiadanie to muszą byc trzy akapity : wstęp,rozwinięcie i zakończenie
Wiersz to coś (poetyckiego) nie musi byc długie i moim zdaniem to nie jest to samo :)
3 3 3