Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T21:01:51+01:00
1.W Polsce: Kościół na Jasnej Górze w Częstochowie, Bazylika Matki Boskiej w Licheniu, wspaniałe pieśni w języku polskim ( kolędy)
Na Świecie: Bazylika Świętego Piotra w Rzymie, Wspaniałe obrazy o tematyce religijnej np. „ostatnia wieczerza” Leonarda da Vinci,
2. Obraz matki Boskiej Na Jasnej Górze
114 2 114
2010-01-11T00:28:57+01:00
1 - Kościół Mariacki w Krakowie
2 - kościół św. Mateusza w Pabianicach
3 - Licheń

1 - Ostra Brama w Wilnie
2 - Bazylika św Piotra
3 - kościół St. Sernin w Tuluzie

3 - Czara włocławska
27 3 27