Bedą to pytania z przyrody. (; nie z biologi.;p

1. U których roślin Łodyga się przekształca [ prosze co najmniej 3 ]
2.U jakich roślin jest jednoroczna trwałość w łodydze ?

Proszę mi pomóc. !!
przepraszam ze mało punktów ale jestem początkująca . (;

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T11:34:43+01:00
1. U ziemniaków - w bulwy
U imbiru - w kłącza
U truskawek - w rozłogi
U śliwek - w ciernie
U winogron - w łodygi czepne.

2. Zboże, rzepak, słonecznik, len.

Mam nadzieję, że pomogłam (;
2010-01-09T12:44:02+01:00
1 u imbiru
u truskawek
u winogron
2 ZBOŻE słonecznik, len