Odpowiedzi

2010-01-09T11:36:28+01:00
Zima, zima, zima tylko mrozy...
Zima nasza zimna przyjaźń...
Zimo, zimo ty sypiesz tyle śniegu,
My w nim się bawimy i
Jest nam z tobą dobrze...

Sama wymyślałam, więc dlatego może nie jest za najlepszy...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T11:43:08+01:00
Zima , ach ta zima !
Podczas niej , na wszystkich twarzach widnieje wesoła mina.
Bałwany stoją wesoło,
Śmiech dzieci słychać wokoło .

Płatki śniegu z nieba spadają,
A swoimi kształtami wprost nas urzekają.
Migoczą w świetle słonecznych promieni,
na twarzach nie obejdzie się bez różowych rumieni.

Zima, piękna zima !
Zima , królową pór roku !
Pełna swojego uroku .
Zima , najpiękniejsza na świecie...