Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T11:36:22+01:00
Pomoc potrzebującym możemy okazac:
-biorąc udział w zbiórkach harytatywnych
-przeznaczając pieniądze np. na dzieci z domów dziecka
-przekazywac osobom potrzebującym rzeczy które nam się nie przydadzą a są w dobrym stanie (np.zabawki, ubrania)
22 3 22
2010-01-09T11:37:50+01:00
Osoby głodne możesz nakarmić
Możesz modlić się za nich
Smutnych możesz pocieszać
Nagich możesz odziać
11 3 11
2010-01-09T11:37:59+01:00
Można np.przesegregować swoje ubrania i oddać potrzebującym te, których dawno nie nie nosimy a leżą w szafie i się marnują.
Można oddać stare, ale w dobrym stanie zabawki i sprzęty użytku domowego.
Można by zebrać zbiorowo paczki z żywnością albo zbiórki pieniędzy.
5 3 5