Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T11:42:50+01:00
A) Wysoko w górach jest wysokie ciśnienie powietrza i nie można odychać.
b) Ponieważ trzeba sie wspinać po lodzie i wszedzie jest ślisko.
c) Zeby było mu ciepło bo wysoko w górach jest zimno.
d) Działanie UV odbicie promieni słonecznych mogło by oślepnąć.
1 5 1
2010-01-09T11:44:31+01:00
A) butlę tlenowa ponieważ na szczycie jest bardzo ciezko oddychac i człowiek mógły by sie udusic
b)?
c)w gorach jest bardzo zimno i mozna umrzez z zimna jesli nie bedzie sie miało odpowiedniego ubrania to jest przedewszystkimnajważniejsze przed wyprawa w góry.
d) Panuja tam bardzo niskie temp. a nasze oczy s a bardzo wrazlie


Mam nadzieję że pomogłam :)