Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T11:38:40+01:00
Matematyka to moja pięta Ahillesa...
Ten Paweł może być naszym kozłem ofiarnym.
Z tej Kaśki, to niezły mol książkowy, już wiem dlaczego się tak dobrze uczy!
2010-01-09T11:40:12+01:00
Syzyf wciągał na górę kamień,niestety była to żmudna praca.
Kasia odkryła,że matematyka jest jej piętą Ahillesa.
Koledzy ciągle przezywają Bartka,że jest molem książkowym.
1 5 1
2010-01-09T11:40:35+01:00
Moją pięta achillesa jest matematyka.
bardzo lubie czytać książki dlatego koledzy w szkoel nazywają mnie molem książkowym.
w mojej klasie nei ma kozłów ofiarnych.