Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T11:48:28+01:00
5^2 +x^2 = 8^2
25 + x^2 = 64
x^2 = 39
x = pierwiastek z 39

5^2 +x^2 = 13^2
25 + x^2 = 169
x^2 = 144
x = 12

Obw = 10 + 12+ 13 + 8 + (pierwiastek z 39) = 43(pierwiastek z 39)
P = (a+b)h/2
P = 22(pierwiastek z 39) x 5 / 2
P = 2,5(22 pierwiastek z 39)
2010-01-09T11:51:30+01:00
Rozwiązanie w załączniku wraz z rysunkiem. Jeśli byś czegoś nie zrozumiał/a to pisz ^^