Odpowiedzi

2009-09-22T19:35:01+02:00
Mam wiele marzeń, zresztą jak każdy. Ale największym moim marzeniem jest pojechać do Meksyku. Bardzo bym chciała poznać tantejszą kulturę, język i ludzi. To marzenie jest dla mnie nierealne ale ciągle wierzę że się kiedyś spełni. Mam również małe marzenia takie jak kupić sobie nowe spodnie takie które są modne.
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T19:38:48+02:00
Dom moich marzeń.
W przyszłości chciałabym mieszkac w domku jednorodzinnym, daleko od miasta.Obok niego byłby ogród pełny kwiatów i drzew.Byłaby w nim nieduża altanka,w której mozna byłoby grillowac ,tańczyc ,spędzic czas na świeżym powietrzu.
Dom urządziłabym nowocześnie.Byłoby w nim dużo przestrzeni oraz swobody.Byłoby w nim kolorowo i przyjemnie
Tak wyobrażam sobie swój dom w przyszłości.
23 3 23