Odpowiedzi

2010-01-09T11:57:13+01:00
Przemiany chemiczne to taka przemiana w której powstają nowe własciwości skladnika czyli powstaje nowy składnik.

Np. stop stali, stop miedzi, stop brązu,
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T15:57:21+01:00
Przemiana chemiczna to jest taka przemiana w wyniku której powstaje nowa substancja o innych właściwościach inaczej reakcja chemiczna np. spalanie magnezu w powietrzu albo spalanie parafiny