Kangur i królik postanowili urządzić wyścig. Skok kangura jest 4 razy dłuższy niż skok królika, jednakże w czasie kiedy robi 10 skoków kangur zaledwie 3. Zdecydowano, że królik jako wolniejszy wystartuje pierwszy. Kangur rusza w chwili, gdy królik wykonał 20 skoków. Po ilu skokach zrówna się z królikiem.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T12:39:27+01:00
Zrówna się po 5 skokach ponieważ 5 skoków razy 4 razy dłuższy skok niż krulik = 20
4 2 4
2010-01-09T14:46:24+01:00