Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T12:02:55+01:00
X-szerokość
x+4-długość
Ob=x+x+4+x+x+4
Ob=4x+8
)b=44cm
4x=44-8
4x=36cm
x=9cm - szerokość
9cm+4cm=13cm-długość


WYMIARY ZDJĘCIA: 13cm X 9cm
5 4 5
2010-01-09T12:06:23+01:00

x to szerokość
x+4 to dlugość


44= 2x+2 (x+4)
44=2x+2x+8
44=4x=8 / -8
36=4x / :4
x= 9

szerokość wynosi 9 a długość 9+4 czyli 13

sprawdzenie:
Obwód= 2 razy długość i 2 razy szerokość, czyli : 9+9+13+13= 44.
2 5 2