Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Annk
  • Początkujący
2010-01-09T12:08:01+01:00
W dniu imienin składam mojej najukochańszej mamie najserdeczniejsze życzenia. Wszelkiej pomyślności, wiele zdrowia, pogody ducha, sukcesów zawodowych oraz spełnienia marzeń.
Twoja kochająca córka.
1 5 1
2010-01-09T12:08:32+01:00
Najukochańsza mamo,
w dniu Twoich imienin chciałabym ci złożyć najserdeczniejsze życzenia: wszelkiej pomyślności, pogody ducha, wiele radości, samych sukcesów zawodowych i spełnienia najskrytszych marzeń.
Twoja kochająca córka
2 5 2
2010-01-09T12:10:01+01:00
Najukochańsza mamo !
W dniu Twoich imienin składam Ci najserdeczniejsze życzenia.
Życzę ci wszelkiej pomyślności , wiele zdrowia dla Ciebie , byś mogła cieszyć się życiem, a także pogody ducha , abyś zawsze była uśmiechnięta. Życzę Ci także wiele sukcesów zawodowych , byś nie musiała ciężko pracować , ani nie musiała się zamartwiać takimi problemami o jakich często słyszysz w wiadomościach. Życzę ci spełnienia Twoich marzeń , bo wiem że dadzą ci dużo szczęścia , a gdy ty się uśmiechasz , to i ja jestem szczęśliwa .
Wszystkiego najlepszego , kochająca córka !
2 5 2