Oblicz:
a)powiększenie obiektywu, jeżeli do obserwacji użyto okularu o 12-krotnym powiększeniu i obiektywu o 5-krotnym powiększaniu.
b)powiększenie obiektywu, jeżeli do obserwacji użyto okularu o 12-krotnym powiększeniu, a obserwowany obiekt został 120 razy powiększony.
c)powiększenie okularu, jeżeli do obserwacji użyto obiektywu o 40-krotnym powiększeniu,a obserwowany obiekt został powiększony 400 razy.

2

Odpowiedzi

2009-09-23T17:43:48+02:00
A) 12*5=50
b) 120:12=10
c) 400:40=10
104 1 104
12*5=60 nie 50 ;)
a masz źle Powinno być 60 :P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T19:36:29+02:00
A) 12 x 5= 60x

b) 120: 12= 10x

c) 400: 40= 10x
37 4 37