Odpowiedzi

2010-01-09T12:20:29+01:00
Według mnie najlepszą sympatię z książki "Ten obcy" budzi Pestka - jedna z głównych bohaterów, ponieważ jest śmiała, odważna, pewna siebie, sprytna, rezolutna i posiada piękną urodę. Potrafi skupić na sobie uwagę innych. Bardzo podoba mi się ta postać.
;)))
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T13:57:47+01:00
Ja myślę, że największą sympatię budzi we mnie Ula Zalewska. Jest to dziewczynka ładna i jest rówieśnicą Pestki. Ula na pewno jest skryta, nieśmiała, wrażliwa i małomówna. Budzi we mnie sympatię, ponieważ potrafiła pomóc Zenkowi gdy on potrzebował pomocy. Wydarzenie to miało miejsce kiedy Ula podjęła pracę aby oddać przekupce 50 ZŁ, które ukradł Zenek.
6 3 6