Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T12:21:21+01:00
Wykrzesanie ognia - dawal cieplo, swiatlo, odstraszal dzikie zwierzeta i dawal mozliwosc przyrzadzania cieplych potraw.
polowania - zdobywanie pozywienia, z kosci zwierzat wytwarzano narzedzia, ze skor ubrania.

Najważniejsze osiągnięcia:
- Umiejętność rozpalania ognia;
- Koło;
- Budowanie schronienia - zaprzestanie koczownictwa;
- Wyrabianie broni i narzędzi;
- Zaczęcie hodowania zwierząt i uprawy roślin;
- Wyrabianie cegieł (wypalane cegły są używane do dziś);

p.S Liczę na Naj ;)
3 3 3
2010-01-09T12:21:33+01:00
Najważniejsze osiągnięcia:
- zapewnienie sobie ciepła przez rozpalanie ognisk,
- Budowanie domostw,
- Wyrabianie broni i narzędzi
- oswojenie zwierząt, potem już hodowlanych i początki uprawy roślinnej
- Wyrabianie cegieł:)
:))
2010-01-09T12:23:46+01:00
Homo Habilis - stworzyli pierwowzór narzedzi [byly kamienne]
Homo erectus - wykształcił zdolnośc absrakcyjnego myślenia udoskonalił narzedzia i zaczął posługiwać się ogniem
Homo neandetralensis nauczył sie wzniecać ogień.