Odpowiedzi

2010-01-09T12:26:13+01:00
A) 3*4=12
b) (x+3)^-x^=x^+6x+9-x^=6x+9
10 3 10
2010-01-09T12:27:39+01:00
A)Ob1=4x
Ob2=4x + 12
Obwód zwiekszyl sie o 12
b)P1 = x²
P2=(x+3)²=x²+6x+9
pole zwiekszylo sie o 6x+9

8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T12:27:43+01:00
Ob1- 4x
P1- x^2

Ob2- 4(x+3) = 4x +12
P2 - (x+3)^2= x^2 + 6x+9

a) (4x +12) - 4x = zwiększył się o 12
b) (x^2 + 6x + 9) - x^2 = zwiększył się o 6x+9
16 4 16