Odpowiedzi

2010-01-09T12:33:51+01:00
Trujące:
muchomor sromotnikowy,czernidłaki,borowik grubotrzonawy

Jadalne:
maślak,podgrzybek,kurka

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T12:36:06+01:00
GRZYBY TRUJĄCE:
-muchomor sromotnikowy
-pieczarka żółtawa
-gąska tygrysowata

GRZYBY JADALNE:
-borowik szlachetny
-koźlarz czerwony
-maślak pstry

GATUNKI POROSTÓW:
-plamicowate
-brodaczkowate
-chrobotkowate
-granicznikowate
-tarczownicowate
-płaskotka
-płucnica

4 3 4
2010-01-09T15:59:07+01:00
Jadalne-borowik maślak i podgrzybek
trujace- muchomor sromotnikowy muchomor czerwony piestrzenica kasztanowata
3 2 3