Odpowiedzi

2010-01-09T12:36:34+01:00
3.
a)2000
b)3
c)14000
4)
a)600000
b)0,0300
c)0,30
5.
a)16200
b)250000
c)8000
2 5 2
2010-01-09T12:40:31+01:00
3. a) 2000cm kwadratowych
b)30cm kwadratowych
c)140 000cm kwadratowych

4. a) 6 000 000m kwadratowych
b) 0,03m kwadratowych
c) 0,3m kwadratowych

5. a) 16 200mm kwadratowych
b) 62 500mm kwadratowych
c) 8000mm kwadratowych
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T12:59:10+01:00
3.Wyraź pole powierzchni w cm².
a) 20 dm²= 2000 cm²
b) 300 mm²= 3 cm²
c) 14 m²=140000 cm²
4.Wyraź pole powierzchni w m².
a) 6 km²= 6 000 000 m²
b) 300 cm²= 0,3 m²
c) 30 dm²= 0,3 m²
5.Wyraź pole powierzchni w mm².
a) 162 cm²= 16200 cm²
b) 0,25 m²= 250000 mm²
c) 80 cm²= 8000 cm²
2 5 2