Nie było mnie w szkole mieliśmy temat: Mahomet i powstanie cywilizacji Islamu.
Pani zadała nam prace domowa której nik mi nie wytłumaczył jak zrobić pomóżcie:
Nazwa religi-
Założyciel-
Św. księga-
Świątynia-
Rachuba czasu-
Św. miasta,cel pielgrzymek-
To jest taka tabelka w której trzeba wpisać to wszystko pomóżcie

2

Odpowiedzi

2010-01-09T12:40:57+01:00
Nazwa religi-islam
Założyciel-mahomet
Św. księga-Koran
Św. miasta,cel pielgrzymek-Mekka
Świątynia-meczet
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T12:41:35+01:00
Nazwa religii - Islam
Założyciel - Mahomet
Św księga - koran
Świątynia - meczety
Rachuba czasu - Muzułmanie liczą czas od 622 roku , czyli ucieczki Mahometa z Mekki do Medyny
Św miasta , cel pielgrzymek - Medyna