Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T12:47:09+01:00
Moim zaczarowanym miastem, po którym podróżowałam jest Toruń. Zawsze kiedy tam przebywam, odkrywam nowe miejsca i urok tego miasta. Pewnego razu na wycieczce z rodzicami, postanowiłam sfotografować Toruń. Na początku po wyjściu z samochodu na mojej twarzy zagościł uśmiech, bo znów zobaczyłam ulubione miasto. Przeszłam przez park, w którym świeciło słońce i ćwierkały ptaszki. Zatrzymałam się nad rzeczką, gdyż chciałam nakarmić mieszkające tam kaczki. Tuż potem chciałam przejść do pierwszego zabytku. Był to ratusz. Zaczęłam robić pełno zdjęć i uważnie się przyglądałam. Następnie przechodziłam przez dwór Artusa, a potem zwiedziłam liczne kościoły. Była to jedna w moich ulubionych wycieczek. Dla mnie była ona zaczarowana, ponieważ piękno tego miasta sprawia, że czuję się w nim idealnie.
2010-01-09T12:49:41+01:00
Moja zaczarowana byla jakies czery piec lat temu to wszytsko stalo sie w snie..
a wiec tak czytajac ksiazke o krakowie przysnełam, ksiazka byla bardzo nudna... wszystko sie zmienilo przejzalam na oczy zobaczylam wokół siebie tysiace gołebi karmiłam je i sadzilam ze czuje sie jak bym tu mieszkala mimo ze nie znalam zadnego miejsca.. wzielam poszlam prosto gołebie latajac prowadzily mi droge i mimo tego zwiedzilam wszystko wieczorem na niebie zobaczylam jakies swiatlo i one zabralo mnie do mojego cieplutkiego lozka...;)
1 5 1