Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T12:44:33+01:00
Prareligia to formy religii za czasów przedhistorycznych. Polegała ona na magii, dlatego różni się od wspołczesnej religii, która polega na modlitwie itp. :))
2010-01-09T12:46:02+01:00
To prawda.Religia ta była religią z uznaniem magii a my,tera nie iwerzymy w magię taką jak kiedyś tylko w taką,którą "wytwarzamy" my sami... modlitwą...
2010-01-09T14:24:46+01:00
Prareligia to bylo to dawno a religia w naszych czasach..