Odpowiedzi

2009-09-22T19:50:05+02:00
Stosowanie się do wszystkich bożych przykazń, kochaniew bliżniego
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T21:16:20+02:00
"Nadzieja to ogień, który chce płonąć, nawet wtedy, gdy jest gaszony. Nadzieja to nieodparte dążenie, by odnajdywać sens w bezsensie i odkrywać prawdę w zamęcie kłamstw. Nadzieja to ziarenko światła ukryte w głębokiej ciemności"
Kończy się rok a wraz z nim pewien etap życia,ale zaczyna się nowy-jaki będzie,nie wie tego nikt-jedynie Bóg.Czy mój był udany?-po części ,kończy się fatalnie-ale jeszcze mam nadzieję,jeszcze żyję i myślę -że mogę być zadowolony.Poznałem Ciebie-Twoje piękne i ciepłe słowa.Poznałem wiele serc,ale i poznałem wiele przykrości.Co roku płakałem w święta,bowiem byłem sam,albo miałem żal.W tym roku święta spędziłem uroczo,ale w moje urodziny otrzymałem cios-którego nikomu nie życzę.Przepraszam-to powinienem napisać u siebie w blogu,ale jesteś sercem-którego cenię i dzisiaj mam żal i u siebie na blogu.Jednak życzę Tobie Reniu droga,wiele radości w nadchodzącym roku i miłości,w szczególności zdrowia,sobie również tego życzę.Za wszystko dziękuję .Za dobre serce i za ciepłe słowa.Przepraszam również za wszystko.
4 2 4