-Wie viele Personen seindd ihr zu Hause?
-Hast du Geschwister?
-Wie heiBt dein Schwester?
-Bist du Einzrlkind?
-Mochtest du Geschwister haben?
-Wohn deine Oma\dein Opa bei dir?
-Wie altt ist sie\er?
-Hast du einen Hund oder eine Katze?
muszę swoją rodzinę-przedstawić swoją rodzinę po niemiecku, a mam brata ,siostrę przyrodnią ,mamę i tatę oraz kota prosze pilnie o pomoć:] i jeszcze na te pytania odpowiedziać proszę..:]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T12:53:53+01:00
Po polsku..
Moja rodzina jest duża. Moja mama nazywa się ........... jest miła i kochana. Pracuje w .........Mój tato nazywa się ......... jest kochany, dowcipny. Pracuje w .....
Mam również siostrę przyrodnią, która jest starsza/młodsza ode mnie. jest za to miła bardzo ją kocham. Mam kota o imieniu....... jest puszysty, miły, super się do mnie przytula.

musisz sobie uzupełnić tam gdzie kropki..

a teraz po niemiecku:
Meine Familie ist groß. Meine Mutter rief ........... es ist schön und lieblich. Werke in ......... Mein Dad rief ......... geliebt wird, witzig. Werke in .....
Ich bin auch ein Halb-Schwester, die ist älter / jünger als ich. Dies ist eine sehr süße liebe sie. Ich habe eine Katze namens ....... ist eine flauschige, schön, schön, umarmen mich.

sama wymyślałam, więc nie wiem czy tak ma być :)
1 5 1
2010-01-09T12:58:21+01:00
-Wie viele Personen seindd ihr zu Hause?
Wir sind ....[wpisz liczbę ile was jest w domu] Personen zu Hause.
-Hast du Geschwister?
Ja, ich habe Geschwister.
-Wie heiBt dein Schwester?
Meine Schwester heißt ....[wpisz imię swojej siostry]
-Bist du Einzrlkind?
Ich bin kein Einzelkind
-Mochtest du Geschwister haben?
Ja, ich möchte Geschwister
-Wohn deine Oma\dein Opa bei dir?
tu zależy czy twoi dziadkowie mieszkają koło ciebie czy nie
-Wie altt ist sie\er?
Sie ist... [wiek babci] Jahre alt.
Er ist... [wiek dziadka] Jahre alt.
-Hast du einen Hund oder eine Katze?
Ja, ich habe eine Katze
1 5 1