Odpowiedzi

2010-01-09T12:57:40+01:00
Kochałem,
byłem,
uczestniczyłem,
śpiewałem,
głaskałem,
biegałem,
chodziłem,
jadłem,
zjadłem,
klaskałem,
jeździłem,
tłumaczyłem,
pisałem,
tuliłem,
robiłem,
rozwiązywałem,
rozmawiałem.
tańczyłem,
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T13:00:19+01:00
Jem,
nawzajem,
tramwajem,
samochodem,
metrem,
potem,
kłopotem,
kotem,
kompotem,
ekosystem,
młotem,
kowadłem
mlekiem,
królikiem,
zwierzakiem,
chłopakiem,
dzieciakiem,
pijakiem,
proboszczem,
robakiem,
spowiednikiem,
zakonnikiem,
mercedesem,
motorem,
rowerem,
ekologiem,
ginekologiem,
kardiologiem,
onkologiem,
stomatologiem,
laryngologiem,
przedmiotem,
zawodem,
chłodem,
kucharzem
lekarzem
piekarzem
cukiernikiem
ogrodnikiem
dekarzem
malarzem
nauczycielem
muzykiem
technikiem
magistrem
informatykiem
aptekarzem
inżynierem
robotnikiem
rybakiem
żołnierzem
policjantem
strarzakiem
pisarzem
aktorem
doktorem
dziennikarzem
historykiem
teologiem
fizykiem
archeologiem
4 5 4