Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T12:57:31+01:00
Rola, jaką wolontariat pełni w społeczeństwie, jest nie do przecenienia. Ponad 100 milionów wolontariuszy w Europie poświęca swój wolny czas, służąc na wiele różnych sposobów innym ludziom i interesowi ogółu. Działania organizacji społeczeństwa obywatelskiego, wykonywane wyłącznie lub głównie przez wolontariuszy, zyskują coraz większe uznanie przedsiębiorstw, organów państwowych i – przede wszystkim – samych obywateli.
2 4 2
2010-01-09T12:57:36+01:00
Wolontariusze poświęcaja swój wolny czas, służąc na wiele różnych sposobów innym ludziom i interesowi ogółu. Działania organizacji społeczeństwa obywatelskiego, wykonywane wyłącznie lub głównie przez wolontariuszy, zyskują coraz większe uznanie przedsiębiorstw, organów państwowych i – przede wszystkim – samych obywateli.
2 4 2
2010-01-09T13:00:17+01:00
Na świecie jest bardzo osób, które potrzebują pomocy lub wsparcia. Wolontariusz to osoba, która takim osobom pomaga.
2 3 2