Uzupełnij tabelę, wpisując w odpowiednie kolumny (a,b,c) wymienione poniżej nazwy państw: Meksyk, Haiti, Boliwia, Chile, Kanada, Kostaryka, Argentyna, Wenezuela, USA, Nikaragua, Gujana, Brazylia.
a) wysoki stopień rozwoju gospodarczego
b) średni stopień rowzoju gospodarczego
c) niski stopień rozwoju gospodarczego

3

Odpowiedzi

2010-01-09T13:02:01+01:00
1. Kanada, Stany Zjednoczone, Meksyk, Chile
2. Kostaryka, Argentyna, Wenezuela, Brazylia
3. Haiti, Boliwia, Nikaragua, Gujana
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T13:16:53+01:00
A)USA, Brazylia, Kanada, Meksyk
b)Wenezuela, Haiti, Argentyna, Chile
c)Nikaragua, Boliwia, Gujana, Kostaryka
2010-01-09T16:55:28+01:00
A) Stany Zjednoczone, Kanada
b) Meksyk, Brazylia, Argentyna, Chile, Wenezuela
c) Haiti, Boliwia, Gujana, Kostaryka, Nikaragua
2 4 2