Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T13:08:48+01:00
1.Gratulacje składane Piotrowi z okazji ożenku z bogatą, piękną, kobietą.
2. Skargi pana Piotra na małżonkę
a) miejskie wychowanie
b) chęć do towarzyskich spotkań
c) pragnienie ciągłej adoracji i flirtów
d) warunki ślubnego kontraktu
e) zmiany wprowadzone w wiejskiej posiadłości pana Piotra
f) tragiczne skutki gościnności żony
g) powrót do miasta
2010-01-09T13:09:22+01:00
1. Okres narzeczeństwa.
2. Spisanie umowy dotyczącej spraw majątkowych.
3. Wyjazd do bogatej posiadłości pana Piotra.
4. Rozmowa małżonków podczas męczącej podróży.
5. Dojazd na miejsce.
6. Miłe powitanie przez służącego.
7. Oglądanie domu przez żonę Piotra.
8. Zmiany w nim ( w domu ).
9. Przyjęcie gości.
10. Rozpoczęcie balu.
11. Pokaz sztucznych ogni.
12. Nagły pożar stodoły.
13. Rozpacz gospodarza.
14. Próba ugaszenia ognia.
15. Powrót do miasta.