Odpowiedzi

2010-01-09T13:09:22+01:00
A - waga Ani; b - waga Bogdana
a + b = 70
a + 4 = b - 3
a = 70 - b
70 - b + 4 = b - 3
77 = 2 b ; b = 77 / 2 ;
b = 38,5 kg
a = 70 - 38,5;
a = 31,5 kg
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T13:11:50+01:00
X- waga Bogdana
y- waga ani

x+y = 70 kg
y+4=x-3
x+y= 70 kg
x= y+7

y+7 + y = 70
2y=63 / 2
y = 31,5

31,5 + x = 70
x=38,5
1 5 1
2010-01-09T13:14:16+01:00
A- waga Ani
b- waga Bogdana

a+b=70
a+4=b-3

a+b=70
a-b= -7

2a=63
a= 31,5
b=70- 31,5

a=31,5 kg
b=38,5kg