Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T19:48:58+02:00
Herbata ma odczyn lekko zasadowy (ok, 7,5 pH) tak więc dodając soku z cytryny o odczynie kwasowym zmniejszą się pH herbaty i jej odczyn zmienia się na kwasowy. Im więcej cytryny dodamy, tym herbata staje się jaśniejsza i bardziej żółta co świadczy o zmianie pH.
27 4 27
2009-09-22T20:00:00+02:00
Obserwacje: zmiana barwy na jaśniejszą
Wniasek: zmiana pH z zasadowego na kwaśny
25 3 25
2009-09-22T22:50:12+02:00
A więc tak krople cytryny to kwas czyli zwiększa się kwasowość roztworu a co za tym idzie rośnie jego ph poza tym roztwór staje się jaśniejszy co oznacza że zostaje dodatkowo rozcieńczony może to ci pomoże choć mogę się mylic
12 4 12