Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T13:10:24+01:00
Np. Może odpowiedziałaś na jakieś zadanie i ktoś zgłosił spam i zabrali Ci punkty.
2010-01-09T13:10:25+01:00
Być może zadanie, n które udzieliłaś odpowiedzi zostało usunięte, bo na przykład było spamem. takie zadanie to na przykład 2+2.
2010-01-09T13:23:43+01:00
Ja też raz tak miałam. Jeżeli chciałaś rozwiązać jakieś zadanie i wchodzisz w '' odpowiedz'' i nagle się rozmyślasz i wychodzisz bo nie wiesz jak je wykonać to kilka punktów zostaje ci zabranych. Wrócą dopiero wtedy jak rozwiążesz zadanie.
Mi się wydaje że o to chodzi.
1 5 1