Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T13:19:26+01:00
1. Boga.Nazwal Jezusa "Światłością świata"
2. Łaska Bożai Duch Święty
2 4 2
2010-01-09T13:20:48+01:00
Symeon rozpoznał w Jezusie Mesjasza, Zbawienie.
Powiedział: " Bo moje oczy ujrzały Zbawienie...".
Symeona natchnął Duch Swięty i otworzyły się jego oczy na prawdę, na którą czekał.
:)
5 4 5
2010-01-09T13:45:00+01:00
1. Symeon rozpoznał w Panu Jezusie Mesjasza
2. Duch Święty
1 5 1