Odpowiedzi

2010-01-09T13:17:19+01:00
Jak często nasze pierwsze wrażenie się zmienia?
W jaki sposób wiemy , że Jason jest nieswój?
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T13:55:34+01:00
How often do our first impressions change?
Jak czesto nasze pierwsze wrazenie sie zmienia (jest mylne)

how do we know that Jason is uncomfortable?
Skad wiemy, ze Jason jest zaklopotany/nieswoj/przykry?
2010-01-09T14:06:02+01:00
Co to znaczy?

1.How often do our first impressions change?
2.how do we know that Jason is uncomfortable?

Po Polsku

1Jak często nasze pierwsze wrażenie się zmienia
2.Skąd wiemy, ze Jason jest nieswój
1 4 1