Odpowiedzi

2010-01-09T13:23:19+01:00

x-bilety ulgowe
y-bilety normalne
3y+2x=34
y+3x=23| x(-3)

3y+2x=34
-3y-9x=-69
-7x=-35|:-7
x=5
y=8

11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T13:23:29+01:00
X-bilety ulgowe
y-bilety normalne
3y+2x=34
y+3x=23

3y+2x=34
y=23-3x

3(23-3x)+2x=34
69-9x+2x=34
-7x=-35
x=5

y=23-3*5
y=8

Bilet ulgowy kosztuje 5zl, a bilet normalny 8 zl. ;)
11 4 11
  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T13:28:32+01:00
3y+2x=34
y+3x=23 / * (-3)


3y+2x=34
-3y-9x=--69

-7x= -35// (-7)
x=5


y=23-3*5
y=8



9 3 9