Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T13:24:53+01:00
Utwór literacki, w którym autor przedstawia wydarzenia, w których sam brał udział, zazwyczaj interpretując je i opisując towarzyszące im uczucia i przeżycia
1 4 1
2010-01-09T13:25:32+01:00
Pamiętnik to zbiór własnych myśli, które szybko i w potrzebie przelewamy na papier. Nie zawsze są to myśli trzeźwe, bo często w pamiętniku 'wylewa się' emocje.
1 1 1
2010-01-09T13:27:35+01:00
Pamiętnik jest to zeszyt, w którym są zapisywane nasze uczucia lub przeżycia. Można tez do niego wpisywać różne wierszyki lub złote myśli. Jest to także rodzaj literacki, w którym opisuje się różne zdarzenia i uczucia, które wtedy nam towarzyszyła. narracja jest często pierwszoosobowa. Przykłady takich książek to:
* Jan Chryzostom Pasek - "Pamiętniki"
* Anne Frank - Dziennik Anny Frank
* Miron Białoszewski - Pamiętnik z powstania warszawskiego

1 4 1