Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T13:23:48+01:00
-świadectwo miłości do bliźniego
- świadectwo miłości do Zbawiciela
- świadectwo wiary
- do pojednania chrześcijan
Jeżeli pomogłem daj naj
92 2 92
2010-01-09T13:26:19+01:00
Głownym swiadectwem wiary bylo to ze pomimo przesladowan wyznawali swoja wiare bez wzgledu na wszystko.
140 4 140
2010-01-09T16:46:14+01:00
Świadectwo miłości do bliźniego,
świadectwo miłości do Zbawiciela,
świadectwo wiary,
do pojednania chrześcijan.
51 2 51