Odpowiedzi

2009-09-22T20:46:16+02:00
1..Ponieważ człowiek popełniając grzech i nie idąc do spowiedzi ma go na sumieniu, popełniając go częściej i częściej przyzwyczajmy się do grzechu.Dlatego trudniej nam z niego zrezygnować gdyż potem staje się on dla nas rzeczą normalna i nie widzimy tego że jest on zły.

3.. Nie grzeszyć, nie czynić tego samego grzechu po raz x

2.. Sorry ale na to nie wiem
24 4 24
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T21:41:52+02:00
1. Ponieważ gdy popelniamy grzech a nie spowiadamy sie to popelniamy jeszcze raz i znow sie nie spowiadamy. Dlatego gdy sie nie spowiadamy regulernie to nasze sumienie zaczyny odzyczajac sie co jest dobre a co zle a poznie juz wogole nie bedzie rozroznialo.
2.Jezus przyzeka tym ktorym otworza drzwi zycie wieczne.
3. Chodzic do Kosciola, modlic sie, spowiadac sie
7 3 7
2009-09-22T22:28:27+02:00
1. Ponieważ pokusy dzisiejszego świata są coraz większe a w dodatku media można powiedzieć że robią nagonkę i pokazują nam że to nie jest takie złe
2. Szczęście możliwość trafienia do nieba otwarcie się na nowe doznania i wartości
3. Musisz pozwolić mu zagościć w twoim sercu musisz uwierzyć w niego i nie wyrzekać się go
Ps: jestem ateistą ale takie zadania są proste;P
8 2 8