1. Wyobrażając sobie różne sytuacje życiowe, spróbuj dopowiedzieć domyślne treści do części wersów z lewej strony :
kochał-kogo?
śpieszył się - gdzie? do kogo? po co?
kołatał - do kogo? gdzie? w jakim celu ?
biegł z sercem- do kogo ?
tęsknił- za kim?

2. O jakim stosunku innych do tego, który kochał- , śpieszył się - , kołatał-, biegł z sercem- , tęsknił - mówią części wersów po prawej stronie?
- ale nikt go nie chciał
- nikt na niego nie czekał
- kto inny otwierał
- droga się urwała
- nie chce nie dba żartuje wróżyli mu z liści

2

Odpowiedzi

2010-01-09T14:09:10+01:00
1.kochał-swoją matkę
śpieszył się- na spotkanie w parku z kolegą
kołatał-do domu sąsiada,prosząc o pomoc
biegł z sercem-do bliźniego
tęsknił-za rodzicami
2.Mowa jest o osobie odtrąconej,samotnej,rozczarowanej,zawiedzionej,zlekceważonej.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T14:14:20+01:00
Kochał- rodziców,dzieci
śpieszył się- do domu, do rodziny
kołatał- do bliskich,do dzieci
biegł z sercem- do rodziny,do ukochanej
tęsnił- za rodziną


2.Ten człowiek jest smutny ponieważ czuje się jakby nie istniał.


miałam też to na Polskim mam nadzieeeeje ze pomoglam jesli tak to wybierz najlepsza... Pzdr;*
9 4 9