Odpowiedzi

2010-01-09T13:30:18+01:00
Das Schulgebaude ist alt
Die Atmosphare in meiner klasse ist locker
Ich keine Angst vor den Lehrenr
Ich muss jetzt viel lernen.
ich kenne schon alle leaute aus meiner klasse.
ich kenne schon alle lehrer in meiner schule

budynek szkolny jest stary.
atmosfera w mojej klasie jest luźna
Nauczyciele nie są groźni.
Musze się dużo uczyć
Znam wszystkich uczniów z mojej klasy.
znam wszystkich nauczycieli z mojej szkoły.

coś w tym stylu? jeżeli pomogłem daj naj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T13:43:53+01:00
Ich busuche zur (nazwa twojej szkoły) Schule. In meiner Schule sind 400 Schüler.In meine klasse sind 36 Schüler, 20 Madchen und 16 Jungen.Mein/e Klassenlehrer/in ist (tutaj nazwę swojego wychowawcy/wychowawczyni). Sie/Er unterichtet Polnisch.Meine klasse ist super. Ich bliebe in der Schule fur 15Uhr.Ich lerne Polnisch, Mathe,Kunst,Biologie.

Ja uczęszczam do szoły( wpisz nazwę swojej szkoły.)w mojej szkole jest400 uczniów.w mojej klasie jest36 uczniów, 20dziewczyn, 16 chłopców. Mój/a wychowawca/czyni nazywa sie....(wpisz jak się nazywa). Ona/on uczy polskiego.Moja klasa jest super.W szkole zostaję do godziny 15. W szkole ucze sie polskiego, matematyki, sztuki, biologi.