Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T13:33:50+01:00
- Boże Narodzenie
- Wigilia
- Święto 3 Królów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T13:34:21+01:00
24-Wigilia(ale to niby się nie zalicza jako dzień święty,ale świąteczny raczej tak)
25-Boże Narodzenie.1 dzień świąt
26-Drugi dzień świąt
27- W 2009 to była niedziela czyli też święto
6.01-Święto Trzech Króli
I nie wiem co jeszcze moze być dziwne masz to zadanie .. :)
2010-01-09T13:51:32+01:00
25 - Boże narodzenie
26 - Drugi dzień świat, św. Szczepana - pierwszego męczennika
27 - pierwsza niedziela po narodzeniu Pańskim - św. Rodziny z Nazaretu
1.01. - Matki Bożej Rodzicielki
2.01 Sobota. Wspomnienie św. Bazylego Wielkiego i św. Grzegorza z Nazjanzu, biskupów i doktorów Kościoła.
3.01 Druga Niedziela po Narodzeniu Pańskim.
6.01 - święto Trzech Króli
1 5 1