Proszę abyście odpowiedzieli na pytania:

-Kto we Francji stoi na czele państwa?

-Z czego słynie rzeka Loara?

-Wymień wielkich mistrzów pędzla których dzieła wystawiane są w paryskich galeriach i muzeach



Potrzebne na WTOREK.

PROSZE O POMOC!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T13:37:46+01:00
1. na czele panstwa stoi prezydent nicolas Sarkozy
2.Loara słynie z tego ze jest najdluzsza rzeka we Francji,ale leży nad nia tez wiele ogromnych i pieknych zamkow królewskich
3. Leonardo da vinci, Vincent van Gogh, Quentin Massys,Albrecht Duerer, Tycjan, Rafael Santi,Rembrandt van Rijn,Eugene Delacroix
17 4 17
2010-01-09T13:41:23+01:00
1. prezydent
2. najdłuższa rzeka Francji
3.Leonardo da Vinci, Rafael, Michał Anioł
3 3 3
  • dno
  • Początkujący
2010-01-09T16:02:07+01:00