Odpowiedzi

2010-01-09T13:35:15+01:00
Lasy zajmują około 1/4 powierzchni Polski, z czego 2/3 to lasy sosnowe.Jaką część Polski pokrywają lasy sosnowe?Ile to km?(Powierzchnia Polski wynosi około 312000km kwadratowych)

312000km² * ¼ = 78000 km²
78000km² *⅔= 52000 km²[skracasz 78000 i 3]
Odp. Lasy sosnowe zajmują 52000 km² powierzchni Polski .
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T13:35:44+01:00
312000km² x ¼=78000km²
78000km² x⅔ =52000km²
Lasy sosnowe zajmuja 52000km²
13 2 13