Odpowiedzi

2010-01-09T13:39:48+01:00
Czyny:
cuda ( ożywienia Łazarza, odzyskanie wzroku przez ślepca, uzdrowienia chorych, zamiana wody w wino na weselu).
Przypowieści:
o synu marnotrawnym.
o talentach,
o pannach roztropnych i nierozsądnych,
o siewcy,
o miłosiernym Samarytaninie.
:)
30 3 30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T13:47:43+01:00
Wymień kilka cudów Pana Jezusa.
1) Przemienienie wody w wino w Kanie Galilejskiej
2) Rozmnożenie chleba
3) Uzdrowienie paralityka
4) Wskrzeszenie Łazarza
5) Zmartwychwstanie

Wymień kilka przypowieści Pana Jezusa.
1) o synu marnotrawnym
2) o miłosiernym samarytaninie
3) o Dobrym Pasterzu
4) o robotnikach w winnicy
5) o talentach
6) o pszenicy i kąkolu.
15 3 15