Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T13:38:26+01:00
Masz rodzenstwo?
Tak, ja mam jednego brata. A Ty? Masz rodzenstwo?
Nie, jestem jedynakiem. A Ty? Masz rodzenstwo?
Tak, ja mam...
3 2 3
2010-01-09T13:45:45+01:00
- Ty masz rodzeństwo?
- Tak, ja mam brata. A ty? Masz rodzeństwo?
- Nie, jestem jedynakiem. A ty? Masz rodzeństwo?
-Tak ja mam (jeśli brata to - eine Bruder, jeśli siostrę to- eine Schwester,a jeśli brata to eine Bruder und eine Schwester)
lub gdy jesteś jedynakiem to Nein, ich bin Einzelkind.

Jakieś wątpliwości to pisz do mnie
1 5 1