Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T13:49:44+01:00
A= 5
b=2
P=ab
P= 2 * 5
P= 10 j kwadratwoych

Bo jest to prostokat dlatego wzor na Pole jest a*b


Mam nadzijee ze pomoglam ;**;)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T13:55:06+01:00
P figury ABCD = P prostokąta BCDE - P trójkąta AED

P prostokąta = 6j * 5j = 30j²

P trójkąta = ½ * a * h
P trójkąta = ½ * 5j * 4j = 10cm²

P figury ABCD = 30j² - 10j² = 20j²

Liczę na najlepsze ;**
2 2 2