Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T13:57:52+01:00
Gdybym była duchem z opowieści wigilijnej, ostrzegłabym ludzi przed tak zwaną ,,znieczulicą". Nie raz widzą smutne, biedne dzieci, a nie chcą im pomóc. Przechodzą obok jakby nigdy nic.
Poza tym ostrzegłabym ludzi przed brakiem szacunku. Każdy człowiek ma swoją godność i nikt nie ma prawa jej negować.
Jeszcze chcę dodać, że jeśli ktoś coś obiecuje, to musi spełnić tą obietnicę. Nie można kłamać ani lawirować. Jako duch bardzo bym to potępiła.
1 4 1
2010-01-09T14:14:58+01:00
Gdybym miał taka moc ,na pewno bym jej nie marnował lecz pomagał innym.Ludzie nie wiedzą o różnych rzeczach przypuścimy taką myśl ze zbliża się koniec świata.Życie na ziemi toczy się w własnym ,ustalonym rytmie ,a tu nagle naukowcy wywołują panikę wszyscy próbują się w jakiś sposób ratować.W całym tym chaosie niszcząc siebie samych.
Na pewno gdy bym mógł ostrzegł bym ich wcześniej aby się przygotowali na ten sądny dzień.Wiec to jest jeden z sposobów wykorzystania mojej mocy.
2010-01-09T14:38:23+01:00
Gdybym miała taką moc ostrzegała bym ludzi przed zamachami <patrz WTC> i wojnami oraz wypadkami. twierdzę, że wykorzystanie tej mocy w taki sposób jest najlepsze, bo pomagam niewinnym ludziom, oraz ich rodzinom, które nie będą cierpieć, po utracie najbliższych im osób.