Słuchajcie ; )
mam tak zadanko z poolaka ;p
muszę znaleźć (z Ani z Zielonego Wzgórza) po minimum 6 informacjii do każdego punktu charakterystyki (prezentacja , wygląd , cechy charakteru <-- do nich musi być po 6 zalet i szaść wad :)
i to wszystko z wytłumaczzeniem w sensie przykład kiedy :P

2

Odpowiedzi

2010-01-09T14:48:02+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T18:17:51+01:00
Zalety:
-marzycielska
-przyjacielska
-prawdomówna
-życzliwa
-szczera
-czuła skruchę (jak przepraszała panią Linde itp<wiesz o co kaman?>)

wady:
-roztrzepana
-gadatliwa
-czasami aż za szczera ;)
-NO I DALEJ NIE WIEM SORKI :((