Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T14:06:12+01:00
W zeszłym roku przywiozłam mnóstwo muszelek znad morza.
Moja mama ogląda zdjęcia sprzed dwudziestu lat.
Doskonałą kondycję fizyczną możemy osiągnąć poprzez ciągłe ćwiczenia gimnastyczne.
Jeżeli pomogłem daj naj
39 4 39
2010-01-09T14:14:38+01:00
Znalazłam książkę sprzed 15 lat.
Wczoraj wróciłam znad morza.
Sponad gór świeciło słońce.
31 4 31