Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T14:08:36+01:00
Słuchaj odejmujesz od zachodu wschod i masz długość dnia.
potem od 24 odejmujesz otrzymany wynik i masz długosc nocy
2010-01-09T18:30:44+01:00
Długośc dnia jest to czas kiedy słońce widnieje na niebie tzn od wschodu do zachodu czyli jeśli wchód jest o wschód 4.48 a zachód o zachód 16.48 to dzień trwa 12h,wynika ztego że noc też trwa w tym przypadku 12h, wystarczyło sobie policzyć różnice między godziną 4,48 a 16,48

Mam nadzieje że o to Ci chodziło i że pomogłem
2010-01-09T18:48:48+01:00
Wystarczy od zachodu czyli 16.49 odjąć wschód czyli 4.48 to wychodzi 12 godz. 1 min
(tak jak w matematyce na ogół od większej liczby odejmuje się mniejszą )