Przetłumacz na język niemiecki:
Ja właściwie nie mam hobby. Moją pasją jest zbieranie kaktusów.
W mojej kolekcji znajduje się ich około 10. Mają różne kolory i kształty oraz są różnych gatunków. Są małe i stoją w moim pokoju na meblach. Moja kolekcja ciągle się powiększa.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T14:14:26+01:00
Ich eigentlich keine Hobbys. Meine Leidenschaft ist es, Kakteen sammeln.
In meiner Sammlung sind die rund 10 Sie haben unterschiedliche Farben und Formen und der verschiedenen Arten. Sind klein und stehen in meinem Zimmer auf den Möbeln. Meine Sammlung wird ständig erweitert.

POZDRAWIAM :)
1 2 1
2010-01-09T18:32:22+01:00
Ich eigentlich keine Hobbys. Meine Leidenschaft ist es, Kakteen sammeln.
In meiner Sammlung sind die rund 10 Sie haben unterschiedliche Farben und Formen und der verschiedenen Arten. Sind klein und stehen in meinem Zimmer auf den Möbeln. Meine Sammlung wird ständig erweitert.
1 3 1